Ana Sayfa » , , » Mükemmel seks için SOS yanıtlar: Ne yapmak gerekir!

Mükemmel seks için SOS yanıtlar: Ne yapmak gerekir!

Mükemmel seks için SOS yanıtlar: Ne yapmak gerekir!
O utanç anları karşı karşıya ... doğru yolu!
Şehirde ve henüz yeni bir aşk ... seks sırasında kendiniz olmak zor!

Erken ve Olası zamanlarda ne gibi, ne tercih ve anlaşılabilir ama yanlış .. göster
Ben herhangi bir tereddüt etmeden sizi tedavi etmek istiyorum.

Peki seks sırasında ne yapmak değil:

1 vücudunuz hakkında şikayet etmeyin!
Eğer iyi hissetmiyor musun yaklaşık 2-3 ekstra buldun kilo ya da selülit ya da başka bir şey.Ama sen ne için seni seçti ve özellikle o anda beni ilgilendiren son şey "mükemmel olmayan" vücut ile saplantı olduğunu. Sadece kendiniz olmanız başarılı olacaktır.

2 taklit etmeyin:
En azından seks ilk birkaç kez, bir şey gibi ve sizi rahatsız veya tamamen fark gider gibi davranmak istemiyorum. Açıkçası zihin içinde olamaz, bu yüzden pozitif mesajlar olduktan sonra aslında hiç sevmiyorum bir şey yapmak için uzun bir süre devam edecektir.

3 tam olarak ne gibi söyle:
Seks tabu olmamalı! Söyle ya da ne gibi onu gösteriyor. 1) tam uzlaşmacı ve ilk ve Olas zamanda cinsel iseniz 2) anlamak için: Bu şekilde, iki (çok önemli) şeyler yönetecek.

4 ... testleri yapmayın:

O aşırı şey isterse, oynamaya gerek yok ... ileri! Eğer iyi nasıl ele biliyorum durumlarda, yine temel veya kalmak ilk birkaç kez aksi utanç bile uzaktan şeyi zevk izin vermez. Yani sorunları ... anlaşmazlıktan olmadan cinsel zevk, daha ne biliyor musunuz! Tüm hava ile iyi gider ve bulursanız tabii ki, deneme çekinmeyin ...

0 yorum:

Yorum Gönder